طرحهای توجیهی اقتصادی
خرید بسته طرحهای توجیهی اقتصادی
درباره وبلاگ


طرحهای توجیهی اقتصادی , خرید بسته طرحهای توجیهی اقتصادی

مدیر وبلاگ : تیما تی
مطالب اخیر
نویسندگان
پنجشنبه 20 فروردین 1394 :: نویسنده : تیما تی

         موضوع  :

    کند ذهنى کودکان

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    مسأله دیگرى که در رابطه با این گروه قابل طرح است، مشکل آفرینى برخى از آنهاست. عدهاى از روانشناسان نفس عقبماندگى را عامل جرم معرفى کردهاند و گفتهاند، کندذهنى مساوى با جرمآفرینى است. نظر دیگران این ادعا را رد مىکند. اساس جرم مربوط مىشود به شرایط نامساعدى که از نظر تربیت براى آنها وجود دارد. اینان آگاهىهاى لازم را ندارند، و درنتیجه تن به کارى مىدهند که عاقبت آن نامیمون است. سادهنگرى و سادهاندیشى و پرهیز از دوراندیشى و بکارگیرى خرد در این رابطه مؤثر است ( تحقیقات گدارد سهم نارسائى عقلى را در جرم بیشتر نشان مىدهد(.

    اینان در مواردى آلت دست مىشوند و با اندک القاء و تملٌقى جذب رأى و نظر دیگران مىشوند و به انحرافات گوناگونى تن در مىدهند. نوع انحرافات و خطرآفرینىهایشان عبارتست از هتکناموس، دزدی، آتشزدن، خرابکردن، اعمال خلاف قانون دیگر که آنها بدون شرم و حیا مرتکب آن مىشوند. حتى در انحرافات جنسى نیز آنها شرم و حیائى از خود بروز نمىدهند

    اینان بعلت نادانى آثارى از خود باقى مىگذارند و زود دستگیر مىشوند و شاید همینامر باعث مىشود که دربارهشان داورى شود، که کندذهنان مجرمند. افراد تیزهوش سعىدارند از خود آثارى برجاى نگذارند و گرفتار قانون نشوند.

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله کند ذهنى کودکان، کند ذهنى کودکان، کند ذهنى کودکان چیست ؟، تعریف کند ذهنى کودکان، علل کند ذهنى کودکان، پیشگیری کند ذهنى کودکان،
لینک های مرتبط :

    

    موضوع  :

    مقاله با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ كاتلر

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    فیلیپ كاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیكاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیكاگو، دكتری را در همان رشته از MIT و فوق دكتری ریاضی را از هاروارد و فوق دكتری علم و فناوری را از دانشگاه شیكاگو اخذ كرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراكزی بود كه در آن بازاریابی تدریس می شد. نام كاتلر با واژه بازاریابی عجین شده است. او را بی هیچ تردید پدر بازاریابی می خوانند.
    از دهه 1970 كه اندیشه بازاریابی پس از دو دهه دوران شكوفایی اقتصادی در غرب و همزمان با ركود ناشی از شوك نفتی و مسائل اقتصادی مطرح و به رسمیت شناخته شد، نام او بیش از دیگران در این زمینه به گوش خورده است. كارنامه پررنگ و بار او در زمینه بازاریابی منحصر به فرد است.
    تألیف 34 كتاب و بیش از 100 مقاله كه در مجلات معتبری نظیر مجله هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده گواه مطلب است. كتـــــاب اصول بازاریابی او كتاب مرجع بی بدیل همه دانش پژوهان و پژوهشگران در این زمینه است. كتابهای او به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است. كاتلر به راستی بنیانگذار مدیریت نوین بازاریابی است و بیش از هر نویسنده یا متفكر دیگر درگسترش اهمیت بازاریابی و تغییر نگرش به آن از یك فعالت جنبی به فعالیت مهم و اصلی نقش ایفا كرده است. او مـــدرس، نویسنده و سخنران برجسته ای است كه مسافرتهای بسیار به اروپا، آسیا و آمریكای جنوبی برای سخنرانی و مشاوره داشته و از دانشگاههای معتبر دنیا دكترای افتخاری دریافت داشته است. كاتلر سالهای متمادی مشاور شركتهای بزرگی همچون AT&T, IBM ،جنرال الكتریك، فورد، موتورولا، مرك، بــانك آمریكا و... بوده و دانسته های خود را در زمینه برنامه ریزی و سازماندهی بین المللی بازاریابی به این شركتها منتقل كرده است. او عضو هیئت مشورتی بنیاد دراكر، رئیس هیئت مدیره دانشكده بازاریابی موسسه علوم مدیریت و مدیرعامل انجمن بازاریابی آمریكا (IMR) است.
    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ 1 كاتلر، با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ 1 كاتلر، معماران عصر دیجیتال، اندیشه های فیلیپ 1 كاتلر، فیلیپ 1 كاتلر، عصر دیجیتال،
لینک های مرتبط :

    

    موضوع  :

    مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

        در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و ... جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترفیع) و تعیین اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیط داخلی و خارجی می باشد، مطالعه در شرکت کاشی مرجان انجام گرفته و با توجه به ساختار مسأله از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است. پس از شناسایی معیارهای مؤثر بر انتخاب آمیخته بازاریابی در صنعت کاشی کشور به کمک پرسشنامه ، با استفاده از مقایسه های زوجی و تحلیل آن به کمک نرم افزار Expert Choice (انتخاب خبره) وزن نهایی هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی شناسایی گردید، و در نهایت یک مدل انتخاب آمیخته بازاریابی در صنعت کاشی پیشنهاد شده است. در بین اجزای آمیخته بازاریابی ، زیبایی و طرح ظاهری کالا و تنوع تولیدات، فروش اقساطی و ارایه تخفیف به نمایندگی ها، مناسب بودن کالاهای مورد نظر خریداران و تحویل آنها در موعد مقرر و تبلیغ بین کاشی کاران و انبوه سازان و تبلیغ در مجلات تخصصی (بترتیب متناظر با محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) از بالاترین اولویتها برخوردار می باشد.

       


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی، انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی، بازار یابی، برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، بازاریابی،
لینک های مرتبط :

    موضوع  :

    مقاله اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    چکیده :

    باپیشرفت صنعت وتکنولوژی بالطبع تغییرات محیط واجتماع , تأثیرات شرکتها برجامعه مورد توجه قرارگرفته است .ازآنجائیکه گردانندگان شرکتها مدیران هستند و نظرات آنان تأثیرگذاراست .لذاتوجه به اخلاق مدیران نیز مسئول بودن آنها درقبال جامعه تحت عنوان مسئولیت اجتماعی مدیران موردبحث سالهای  اخیر بوده است

    درمقاله ای که پیش روی دارید باارائه تاریخچه اخلاق ومسئولیت اجتماعی مدیران ونیز اهمیت آن درجامعه فعلی وبیان تعاریف ودیدگاههای گوناگون ورابطه بین اخلاق ومسئولیت اجتماعی , ارتباط آن رابا توسعه پایدار واینکه چه نقشی می تواند درتأمین اهداف شرکت ایفا نمایند موردبررسی قرارمی گیرد .

    همچنین مکاتب موجود در این زمینه واین که عواملی محیطی تأثیر گذار براخلاق ومسئولیت اجتماعی مدیران چه مواردی می باشد .درپایان روشهای اندازه گیری اخلاق ومسئولیت اجتماعی آورده شده است  ونیز اهم دلایل موافقت ومخالفت نسبت به این موضوع نیز فهرست واربیان گردیده است .

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران، اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران، اهمیت اخلاق، مسئولیت های اجتماعی مدیران، صنعت و تکنولوژی، تاریخچه اخلاق و مسئولیت اجتماعی،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 20 فروردین 1394 :: نویسنده : تیما تی

    

    موضوع  :

    انجمن ملل جنوب شرقی آسیا ـ آسه آن

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    آسه آن (ASEAN) شامل كشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور، فیلیپین، تایلند و برونئی می باشد. این كشورها از سال 1993 شروع به قطع تعرفه های خود كرده و قصد دارند تا سال 2008 به یك منطقه‌آزاد تجحاری تبدیل شوند.
    یكی دیگر از گروههای منطقه ای در آسیا همكاری اقتصادی آسیا و پاسیفیك ((APEC)The Asia Pacific Economic Cooperative) می باشد كه شامل 6 عضو (ASEAN) و ایالات متحده آمریكا، استرالیا، كانادا، زلاندنو، ژاپن، كره جنوبی، چین، هنگ كنگ و تایوان می باشد.
    برخی از متخصصین اعتقاد دارند كه رشد چین به دلیل نفوذ سرمایه داری، و وجود چهار اژدها در آسیا (ژاپن، تایوان، سنگاپور، هنگ كنگ) كه در تجارت بسیار موفق بوده اند باعث خواهد شد كه قدرت از غرب به شرق انتقال پیدا كند.
    سایر گروههای منطقه ای :
    بطور كلی در اروپا چهار گروه عمده بازار وجود دارند كه عبارتند از: منطقه اقتصادی اروپایی (EEA)، اتحادیه اروپا (EU) انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) و كشورهای مستقل مشترك المنافع (CIS).

    

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله انجمن ملل جنوب شرقی آسیا ـ آسه آن، انجمن ملل جنوب شرقی آسیا ـ آسه آن، انجمن ملل جنوب شرقی آسیا، آسه آن، كشورهای مستقل مشترك المنافع (CIS)، منطقه اقتصادی اروپایی (EEA)، اتحادیه اروپا (EU)،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 20 فروردین 1394 :: نویسنده : تیما تی

    موضوع  :

    استرس شغلی و راه های مقابله با آن

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)    

    مقدمه :

    یکی از عـارضه هـای جدید زندگی به سبک مـدرن، وجود استرس در محیط کار میباشد.

    در طـول قـرن اخیر، ماهیت کار کردن تغییرات گســترده ای را تجربه کرده است و هنوز هم ایـن تحولات با سرعت وصف ناپذیری در حال  پیشـروی هستـنـد. دگـرگـونـی هـا در تـمـام عـرصــه های شـغـلـی، از مسئـولـیـت هـای  هـنـرمندان گرقته تا جراحان، کاملاً مـشـهـود  بـوده و زنـدگـی شـغـلـی هـمـه افراد را تحت الشـعـاع قـرار داده انـد. هـیـچ کـس، در هیچ سمتی، از این امر مستثنی نبوده و چه یک مدیر عامل و یا یک مدیر فروش، همه و همه ملزم به رویارویی و پذیرش تغییرات هستند. روحیات انسان به گونه ای است که با بروز تغییرات، خواه نا خواه در او استرس ایجاد می شود. استرس ناشی از فعالیت های شغلی همواره به عنوان تهدیدی برای سلامت جسمانی به شمار می رود؛ این امر همچنین سازماندهی زندگی او را بر هم ریخته و سلامت ارگان های مختلف بودن او را نیز به خطر می اندازد.

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله استرس شغلی و راه های مقابله با آن، استرس شغلی و راه های مقابله با آن، استرس شغلی، استرس، شغل، استرس شغلی چیست ؟، تعریف استرس شغلی،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 20 فروردین 1394 :: نویسنده : تیما تی

    موضوع  :

    اصول سرپرستی (فروش )

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    هر سازمانی برای رسیدن به اهدافی فعالیت می كند. مهمترین هدف یك سازمان یا شركت ارائه كار یا خدمات است. و باید كالاها، تولید یا خدمات را طوری ارائه دهد كه برای مصرف كنندگان مقبول افتد. فروش با فنون متاقعد كردن طرف مقابل یا به اصطلاح عام با مشتری مرتبط است. مسلماً با خواندن كتاب درباره روشهای فورش می توان آنها را آموخت و به كار گرفت. ما به بررسی مسایل خواضی كه مبتلا به فروشندگی ایرانی است پرداخته ایم. شاهد مثالهای زیر نمایانگر این دو نكته اساسی است كه اولاً (فروش مثل هر مهارت دیگر یك تخصص است و باید با آموزش و تمرین آموخته شود، باوری كه در یارن ضعیف است. دوم اینكه مواردی پیش می آید كه در آنها روشهای گفته شده در كتابها كارائی ندارند و مستلزم ابتكار و نو آوری هستند. تجربیات ما نشانگر انعطاف پذیری شرایط فروش و حضور مشكلات خاص در موقعیت اجتماعی ما می باشد.

     احترام به مشتری از نكات كلیدی فروش است

        یكی از فعالیتهای عمده شركت ما، تولید یكنوع وسیله الكتریكی است. از آنجا كه این وسیله بطور سفارشی برای مشتریان ما تولید می شود، لذا ضروری است كه اكثر خریداران، قبل از خرید، یكبار از محل كارخانه ما بازدیدد كنند و امكانات و توانائیهای شركت ما را بررسی نمایند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله اصول سرپرستی (فروش)، اصول سرپرستی (فروش)، اصول سرپرستی فروش، اصول سرپرستی چیست ؟، احترام به مشتری از نكات كلیدی فروش است،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 72 )    ...   8   9   10   11   12   13   14   ...   
موضوعات
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic