طرحهای توجیهی اقتصادی
خرید بسته طرحهای توجیهی اقتصادی
درباره وبلاگ


طرحهای توجیهی اقتصادی , خرید بسته طرحهای توجیهی اقتصادی

مدیر وبلاگ : تیما تی
مطالب اخیر
نویسندگان

    موضوع  :

    آموزش زبان خارجی و عوامل افت تحصیلی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    عواملی كه در افت تحصیلی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی دخیل هستند را می توان به دو دسته اصلی تقسیم كرد. 1- بازدارنده های درونی و 2- بازدارنده های بیرونی موثر در عدم یادگیری و زبان آموزی یا افت تحصیلی. مسلما این تقسیم بندی فقط برای سهولت در توضیح و تبیین دلایل موثر درامر یادگیری و یا عدم یادگیری زبان انگلیسی مطرح است شاید این علت ها چنان به هم پیچیده باشند كه به سادگی نتوان به تقسیم بندی مشخصی دست یافت. چرا كه ریشه در پیچیدگی رفتار و حالات روحی و روانی نوع انسان دارد.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







نوع مطلب :
برچسب ها : آموزش زبان خارجی و عوامل افت تحصیلی، آموزش زبان خارجی، عوامل افت تحصیلی، افت تحصیلی دانش آموزان، درس زبان انگلیسی، بازدارنده های درونی، بازدارنده های بیرونی موثر در عدم یادگیری و زبان آموزی،
لینک های مرتبط :

    موضوع  :

    آموزش بزرگسالان درجهان (سوادآموزی تابعی - سوادآموزی روش پائولوفریره )

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    آموزش بزرگسالان در جهان

    الف) سوادآموزی تابعی (سواد آموزی تابعی (سواد آموزی با تکیه بر ابعاد عملی خواندن و نوشتن)

    پس از جنگ جهانی دوم و مردم به تدریج متوجه این حقیقت شدند که سوادآموزی سنتی با ابعاد و مفاهیم خاص خود نمی تواند نقش مؤثری در دگرگون کردن شرایط و موقعیت سیاسی و اجتماعی یا اقتصادی آنها ایفا کنند از این رو موضوع سواد آموزی تابعی، فلسفه و اهدافی وسیعتر مطرح شد و استفاده عملی از مهارتهای سواد و زندگی روزانه مورد توجه قرار گرفت.

    سواد آموزشی تابعی دارای دو بعد اساسی یکی بعد نظری که مسایل و مشکلات بزرگسال مطرح و مورد تجیزیه و تحلیل قرار می گیرد. دیگری بعد عملی که تصمیماتی درباره مائل مورد نظر اتخاذ می گردد و به مرحله اجرا در می آید. تعلیم خواندن و نوشتن و حساب کردن در ضمن این دو بعد انجام می شود. مهارتهای سواد همراه با آموزش های سیاسی، اجتماعی و یا حرفه ای مطرح می شود.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : ناتوانایی های یادگیری، آموزش بزرگسالان درجهان (سوادآموزی تابعی - سوادآموزی روش پائولوفریره )، آموزش بزرگسالان درجهان، سوادآموزی تابعی، سوادآموزی روش پائولوفریره،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 30 دی 1393 :: نویسنده : تیما تی

ارزشیابی توصیفی



قیمت:70000ریال

    موضوع  :

    ارزشیابی توصیفی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی 82-81 اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید(محمد حسن مقنی زاده،1381). اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است.
    در قسمتی از یادداشت سردبیر ویژه نامه ارزشیابی تحصیلی فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل 70-69 بهار و تابستان 1381 آمده است: "... هدف اساسی سنجش و ارزش یابی، ارتقای یادگیری دانش آموزان است.محتوا وچگونگی ارزش یابی درفرایند تدریس، نحوه مطالعه و کیفیت یادگیری دانش آموزان را رقم می زند.اگر معلم بر حفظ کردن مطالب بی ارتباط تاکید کند،دانش آموزان به یادگیری سطحی و طوطی وار روی می آورند...به همین دلیل است که گفته اند:" اگر می خواهید نظام آموزشی را بهبود بخشید،شیوه های سنجش وارزشیابی را اصلاح کنید"..."



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







نوع مطلب :
برچسب ها : ارزشیابی کیفی، ارزشیابی توصیفی، مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران، کیفیت یادگیری دانش آموزان،
لینک های مرتبط :

    موضوع  :

    آموزش بزرگسالان درجهان (سوادآموزی تابعی - سوادآموزی روش پائولوفریره )

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    آموزش بزرگسالان در جهان

    الف) سوادآموزی تابعی (سواد آموزی تابعی (سواد آموزی با تکیه بر ابعاد عملی خواندن و نوشتن)

    پس از جنگ جهانی دوم و مردم به تدریج متوجه این حقیقت شدند که سوادآموزی سنتی با ابعاد و مفاهیم خاص خود نمی تواند نقش مؤثری در دگرگون کردن شرایط و موقعیت سیاسی و اجتماعی یا اقتصادی آنها ایفا کنند از این رو موضوع سواد آموزی تابعی، فلسفه و اهدافی وسیعتر مطرح شد و استفاده عملی از مهارتهای سواد و زندگی روزانه مورد توجه قرار گرفت.

    سواد آموزشی تابعی دارای دو بعد اساسی یکی بعد نظری که مسایل و مشکلات بزرگسال مطرح و مورد تجیزیه و تحلیل قرار می گیرد. دیگری بعد عملی که تصمیماتی درباره مائل مورد نظر اتخاذ می گردد و به مرحله اجرا در می آید. تعلیم خواندن و نوشتن و حساب کردن در ضمن این دو بعد انجام می شود. مهارتهای سواد همراه با آموزش های سیاسی، اجتماعی و یا حرفه ای مطرح می شود.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : ناتوانایی های یادگیری، آموزش بزرگسالان درجهان (سوادآموزی تابعی - سوادآموزی روش پائولوفریره )، آموزش بزرگسالان درجهان، سوادآموزی تابعی، سوادآموزی روش پائولوفریره،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 30 دی 1393 :: نویسنده : تیما تی

ارزشیابی توصیفی



قیمت:70000ریال

    موضوع  :

    ارزشیابی توصیفی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی 82-81 اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید(محمد حسن مقنی زاده،1381). اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است.
    در قسمتی از یادداشت سردبیر ویژه نامه ارزشیابی تحصیلی فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل 70-69 بهار و تابستان 1381 آمده است: "... هدف اساسی سنجش و ارزش یابی، ارتقای یادگیری دانش آموزان است.محتوا وچگونگی ارزش یابی درفرایند تدریس، نحوه مطالعه و کیفیت یادگیری دانش آموزان را رقم می زند.اگر معلم بر حفظ کردن مطالب بی ارتباط تاکید کند،دانش آموزان به یادگیری سطحی و طوطی وار روی می آورند...به همین دلیل است که گفته اند:" اگر می خواهید نظام آموزشی را بهبود بخشید،شیوه های سنجش وارزشیابی را اصلاح کنید"..."



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







نوع مطلب :
برچسب ها : ارزشیابی کیفی، ارزشیابی توصیفی، مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران، کیفیت یادگیری دانش آموزان،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 30 دی 1393 :: نویسنده : تیما تی

    موضوع  :

    آموزش و پرورش پیش ازدبستان

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    تاریخچه آموزش پیش دبستانی در ایران به 80 سال پیش باز می گردد.

    در سال 1298 مسیونر های مذهبی و اقلیت های دینی به احداث كودكستان ها و مراكز آموزش پیش دبستانی درتهران مبادرت نمودند .در همان اثنا زنده یاد جبار باغچه‏بان در سال 1303 به احداث باغچه اطفال در شهرستان تبریز مبادرت نموده و چند سال بعد در سال 1307 كودكستان دیگری در شهرستان شیراز دایر نمود. گفتنی است كه در آن اثنا تنها از كودكان خانواده های مرفه و كارمندان عالی رتبه ادارات در این مراكز ثبت نام به عمل می آمد . استقبال این خانواده ها از عملكرد مراكز آموزش پیش دبستانی)كودكستان ها( سبب گردیدكه طی مدت زمان كوتاهی در تهران وچندین شهر بزرگ دیگر كشور، كودكستان هایی توسط بخش خصوصی دایر گردد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : آموزش و پرورش پیش از دبستان، آموزش و پرورش، دبستان، تاریخچه آموزش پیش دبستانی در ایران، مراكز آموزش پیش دبستانی درتهران،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 30 دی 1393 :: نویسنده : تیما تی
یادگیری



قیمت:200000ریال

    موضوع  :

    یادگیری

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :
    یادگیری تغییر نسبتا دایمی در رفتار است که در نتیجه تمرین حاصل شده است. تغییراتی در رفتار که حاصل‌اش (و نه تمرین) ، با شرایط موقت جاندار (مثل خستگی یا حالات ناشی از مصرف برخی داروها) باشند مشمول این تعریف نمی‌شود
    نقش یادگیری در همه صحنه‌های زندگی نمایان است. یادگیری نه تنها در آموختن خاص مطالب درسی ، بلکه در رشد هیجانی ، تعامل اجتماعی و حتی رشد شخصیت نیز دخالت دارد. مثلا یاد می‌گیریم از چه چیزی بترسیم، چه چیز را دوست بداریم. چگونه مودبانه رفتار کنیم و چگونه صمیمیت نشان دهیم.
    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







نوع مطلب :
برچسب ها : یادگیری، یادگیری تغییر نسبتا دایمی در رفتار است، مثل خستگی،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 30 )    1   2   3   4   5   6   7   ...   
موضوعات
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic